Gestructureerd en nog veel productiever werken met een goed werkende to-do-list


 
Speciale prijs
€17,97

 


Blog over terugvinden balans werk en privé anneke ypma


Met deze tips gaat een to-do-list ook voor jou werken.

Word veel productiever en krijg iedere werkdag dat voldane gevoel als je veel werk hebt verzet.

Ik heb het zo druk gehad maar wat heb ik nu eigenlijk gedaan...

Ik herken dat gevoel, je hebt de hele dag hard gewerkt maar als je aan het eind je laptop dichtklapt bekruipt je toch dat onaangename gevoel dat je eigenlijk niet weet waar je het nu zo druk mee hebt gehad.

Heel vervelend. Ook liggen er nog steeds klussen met deadlines, je zult vanavond weer aan de slag moeten. Of ga je toch het weekend weer doorwerken...

Yep, dat was precies ook waar ik ook tegenaan liep.

Aan je harde werken zal het niet liggen. Het ligt waarschijnlijk aan jouw workflow. Gelukkig is daar een oplossing voor.

Je begint vol goede moed aan de dag, je hebt je plan al helemaal klaar.

Je weet precies wat er gedaan moet worden en je neemt je voor om je niet te laten afleiden.

Maar... Het begint al met je mail. Voor je het weet ben je daar veel langer mee bezig dan je van plan was. De telefoontjes en appjes tussendoor helpen je ook niet echt. En je plan? Je to-do-list? Schuiven allemaal naar de achtergrond. 

Als je je laptop hebt dichtgeklapt zie je je to-do-list en je plan. Het nare ik gevoel bekruipt je weer, wat heb ik nu eigenlijk gedaan vandaag, er is bijna niets afgestreept.. 

Dat moet anders en kan ook anders. Voor je het weet zit je weer 's avonds of in het weekend te werken.

Als je deze masterclass hebt gelezen weet je waar jouw to-do-list valkuil zit en kan het met behulp van de zes korte en makkelijk toe te passen modules oplossen.

Hoe fijn zou dat zijn, alle deadlines zijn op tijd klaar en je hebt gewoon nog tijd voor andere werkzaamheden.

Masterclass Structureer je dag met een werkende To-Do-list


What's in it for you


Als je deze masterclass gaat volgen zal je al snel zien dat je je dagen productiever en effectiever in gaat delen. 

Overzicht en productiviteit is niet meer zoek, je zult tijd gaan overhouden voor andere, niet zo urgente werkzaamheden die toch ook wel gedaan moet worden,

Voordeel 1

Je krijgt meer overzicht, je ziet in 1 oogopslag wat je al hebt gedaan en nog moet doen.

Voordeel 2

De tips in de verschillende modules zijn zo makkelijk in te passen dat ze snel eigen worden. Je hoeft niet veel tijd te reserveren om de tips te implementeren.

Voordeel 3

Je gaat effectiever werken. Je pakt aan wat de hoogste prio heeft zodat deadlines makkelijker gehaald gaan worden.

Rust in je hoofd, in je avonden en in je weekends. Natuurlijk zal je nog wel eens buiten jouw werktijd aan de slag moeten maar het is niet meer structureel.

Je hebt meer tijd om aan de privé- sociale- of gezinsleven te besteden zonder dat in je achterhoofd steeds de deadline of die klus die écht nog even moet rondzeuren.

Over Anneke Ypma, Administratief Expert en Business Support

Anneke heeft een lange staat van dienst als directiesecretaresse, office manager, management assistent. 

Bijna 35 jaar lang was zij de linkerhand (en ook soms de rechterhand) van haar opdrachtgevers.

Als er weer een nieuw bedrijf werd gestart werd Anneke ingezet bij het opzetten van de administratie.

Van nul tot een bloeiende, georganiseerde en goed werkend secretariaat, zij deed het fluitend. 

Vijf jaar geleden besloot zij haar eigen bedrijf op te starten zodat zij haar skills nog breder kon inzetten. Het  maken van een goed werkende to-do-list werd één van de speerpunten. Maar ook andere administratieve ondersteuning pakt zij met veel plezier en ervaring op. 

Anneke is vanaf 2 uur per week al in te zetten, maar wil je een eenmalig project aan haar toevertrouwen kan dat natuurlijk ook.  

Business ondersteuning waar jij dat wilt, op jouw manier want het is uiteindelijk jouw bedrijf!

Blije klanten

SKR

Human Design Coaches

Ondersteuning bij een productlancering


Lieve Anneke, Ontzettend bedankt voor al je harde werk en inzet tijdens deze lancering. We waarderen jouw bijdrage aan het team en het bedrijf onwijs. Dank je wel!

MdZ

Holistisch Migriane Therapeute

Overzetten Phoenix website naar Thrive


Als beginnende ondernemer vond ik het erg spannend om de stap te wagen werk uit te besteden. Maar Anneke gaf mij al snel het vertrouwen dat het aan haar besteed was. Ze is efficiënt in haar aanpak, duidelijk in haar communicatie en denkt mee waar nodig. Dit alles maakt de weg vrij om mijn ambities waar te maken. Zo blij mee!"

MvD

Eigenaar Motorschool

Mailboxbeheer en administratieve ondersteuning Motorcrosstrainingen

 Eén ding is zeker, je hebt je werk in iedere geval uitstekend gedaan, daarvoor mijn dank!

1

Module 1: Uitstelgedrag

 In deze module leer je  jouw uitstelgedrag te herkennen en hoe je daar mee om kunt gaan.

2

Module 2: Een goede to-do-list maak je zo

Tips om de allerbeste op jouw bedrijf en situatie afgestemde to-do-list te maken

3

Module 3: Projecten inplannen op de projectlist

Moet alles op de to-do-list? Leer het verschil tussen projecten en to-do's te herkennen.

4

Module 4: Hoe nu verder met de to-do-list?

Projecten en to-do's zijn helder maar hoe nu verder met de to-do-list.

5

Module 5: Aan de slag

De to-do-list staat maar hoe kan je daar nu zo optimaal mogelijk gebruik van maken.

6

Module 6: Bijhouden en Vastlopen

Hou houd je de to-do-list up to date en wat doe je als je toch nog vastloopt.


Voordelen van deze masterclass

  • 24/7 te downloaden
  • Lifetime Toegang
  • Starten op het moment dat het jou uitkomt







MASTERCLASS

TO-DO-LIST nu




Speciale Prijs

€ 17,97




Veel succes met deze Masterclass


Ook al lijkt een werkende to-do-list en de tijdswinst die je hiermee behaalt niet mogelijk voor jou, je zult versteld staan van het resultaat.

Hoewel ik er ook zo in stond (Ik? Een werkende to-do-list? No way..) bleek dat als je deze stappen volgt, je productiviteit groeit, je efficiëntie en overzicht ook toeneemt en de onrust afneemt.

Ik hoor graag of jij net zo tevreden bent als de andere gebruikers.

Veel succes!!

Anneke Ypma,
Administratief Expert en Business Support